ARTIKKELI (5.4.2016)

Itiksen pop-up –myymälä laajensi valikoimaansa

Jaa sivu

Avainsanat: palvelusantanderpop uparita


Maanantai-iltana kauppakeskukseen tuotu Qashqai odotti vielä liikkeen teippauksia tiistaina aamupäivällä

Maaliskuussa Itikseen avautunut Santanderin sekä Arita Helsingin pop up -autokauppa otti valikoimaansa Nissan Qashqain ja Pulsarin Noten hyvän myynnin johdosta. Onko tämä esimakua suomalaisen autokaupan laajemmasta muutoksesta?

Helsingin Itikseen maaliskuussa avautunut Santander Consumer Financen ja Arita Herttoniemen yhteisen pop up –myymälä on laajentanut valikoimaansa kahdella uudella autolla. Alun perin Noten myynnillä liikkeelle lähtenyt hanke on nyt saanut mukaansa Nissan Qashqain sekä Pulsarin.

Santander Consumer Financen johtaja Hannu Heliö kommentoi Autotielle, että myyntitavoitteet on rikottu. Kuluneen kuukauden aikana on myyty kymmeniä autoja. Pulsar ja Qashqai tulivat valikoimiin pääsiäisen alla, ja myös ne on otettu hyvin vastaan.

Myymälä myi ensimmäisen viikkonsa aikana ainakin kolmetoista autoa, ja Heliön mukaan tahti on pysynyt vähintään samana. Itiksen liike on pilottihanke, eikä laajennuksista ole vielä päätetty. Heliö kuitenkin toteaa, että tilannetta tarkkaillaan ja siihen suhtaudutaan erittäin positiivisesti.

TOPI RANTA

Tilaa Autotien uutiset sähköpostiisi!

Katso uusimmat vaihtoautomme


Keskustelu

Kirjoita kommentti

Tämä on tietoturvatarkistus. Mikä seuraavista on lemmikkieläin?

Katso suosituimmat vaihtoautomme juuri nyt!